پرسش و پاسخ

1- چطور از اعتبار لوکس شاپ مطمئن شم؟

**فروشگاه اینترنتی لوکس شاپ دارای نماد اعتماد الکترونیکی و رسانه های دیجیتال می باشد و همچنین از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی دارای پروانه کسب و کار می باشد که می توانید در انتهای سایت مجوزهای ذکر شده را بررسی نمایید.

2- چطور کالاهای مورد نظرم را سفارش بدم؟

**برای مشاهده پاسخ کلیک کنید.

3- چطور وضعیت سفارشم را پیگیری کنم؟

**برای مشاهده پاسخ کلیک کنید.

4- کالاهای مورد نظرم به سبد اضافه نمی شوند و نمی توانم ثبت سفارش رو انجام بدم؟

**با پشتیبان تماس بگیرید. شما رو برای ثبت سفارش کمک می کنیم.

**برای دریافت کمک کلیک کنید.

5- هزینه ارسال و تحویل سفارش ها چقدر است؟

**برای مشاهده پاسخ کلیک کنید.

6-  آیا کالا نو و دسته اول (اصلی) است؟

**لوکس شاپ در زمینه عرضه و توزیع کالاهای دست دوم فعالیتی ندارد .تمامی کالاهای موجود در فروشگاه نو و دست اول(با ضمانت اصالت و کیفیت) هستند.

7-  موجودی و قیمت کالاها به روز است؟

**بله موجودی و قیمت تمامی کالاها در سایت بروز است.

هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم.

info@luxeshops.ir

ارتباط با فروشگاه اینترنتی لوکس شاپ